Support
I vår databas med support frågor kan ni fritt söka bland alla våra registrerade frågor och svar.
Skriv er fråga i textfältet nedan så är chanserna stora att ni hittar svaret på just er fråga.
Om ni inte skulle finna svaret på er fråga, kan ni alltid skicka frågan till support@xdesk.se, eller ringa vårt support nummer 0470 - 125 00.
Min fråga:
Undvik tecken som inte ingår i alfabetet, som exempel bindestreck och tal vilka kan medföra försämrat resultat. Korta vanliga ord som "och", "hur", och "eller" tas automatiskt bort i sökningen.

De 10 vanligaste frågorna:

Hur importerar jag en SIE fil?
SIE-4 import finner ni i er bokföring under "Arbeta med/Import".[..]
SecurityError: Blocked a framewith origin "https://kund.xdesk.se" from accessing a cross-origin frame.
Felmeddelandet kan felaktigt visas om man använder vissa versioner av Norton Internet Security. Gå[..]
När jag skriver ut fakturor blir det ett annat typsnitt än tidigare och jag får extra text i sidhuvudet och sidfoten, när jag använder Firefox
Problemet är att Mozilla som gör Firefox har valt från version 19 att inte använda Adobe Readers plu[..]
Skapa kontrolluppgifter
Kontrolluppgifter för era ansällda skapar ni enkelt i Xdesk Lön. Den 31:e Januari året efte[..]
Hur skapar jag en avtalsfaktura?
Avtalsfakturering är då man löpande med jämna intervaller fakturerar en kund samma artiklar/belopp f[..]
Jag ser bara en blank sida när jag skriver ut i Mac och Firefox
Det har framkommit att Firefox har ett dokumenterat problem i version 11 med förhandsvisningen. S[..]
Hur gör jag för att skapa en utbetalningsfil till min bank för leverantörsfakturor?
För att skapa en utbetalningsfil gör ni först en utbetalningsbunt under "Arbeta med / Utbetalningar"[..]
Jag kan inte skriva ut i Mac och Safari
Jag använder Mac och Safari. När jag skriver ut ser jag utskriften på skärmen, men det finns ingen s[..]
Ändra, stryka eller radera en felaktig verifikation
Fråga: Jag har gjort fel i en verifikation, kan jag rätta felet? Svar: Om en veri[..]
Ibland när jag skall skapa fakturor låser sig webbläsaren och jag måste starta om webbläsaren på nytt och logga in igen. Andra webbsidor fungerar utan avbrott.
Problemet ligger med största sannolikhet i modemets inställningar, och ni behöver ”brygga” modemets[..]
support
support